Review: Aussie : Take the heat, shampoo, creme spoeling en haarmasker!

Image

Wij hadden deze gewonnen bij girlscene en besloot om hier eens een review over te schrijven! Het is niet overdreven wanneer ik zeg dat je haar hier super zacht van wordt!!

Het ruikt heel erg zoet alsof ik me haar met snoepjes aan het wassen was zo zoet! De prijs vind ik zelf te hoog, maar het is de prijs wel waard al is het alleen al voor die heerlijke geur. Voor droog haar zijn deze producten ideaal en bij het in masseren schuimt de shampoo erg goed wat erg belangrijk is bij een shampoo vind ik. Ook vind ik de producten makkelijk uit te spoelen. Na het douchen was mijn haar klitvrij en kon ik er makkelijk doorheen met de borstel! Wat voor mij een grootte must is met mijn krullen! Het mooie aan deze producten is ook dat de geur na het douchen ook in je haar blijft hangen, kortom deze producten van Aussie zijn een must om eens uit te proberen!

Geef een reactie

