Here comes honey boo boo!

Image

Wij zijn dus echt gek van deze serie, het zijn een soort van Amerikaanse tokkies waarvan de jongste dochter Alana mee doet aan missverkiezingen voor kinderenšŸ˜› Het is een ontzettend grappige serie! Al schrokken we wel van de manier waarop June de spaghetti saus bereidde haha namelijk door 1 blok boter met ketchup in de magnetron te laten smelten en dan door elkaar te roeren. Jeetje wat een vette zooi lijkt me dat! Honey boo boo wordt elke Dinsdag om 21:00 uitgezonden op TLC! (Dezelfde zender als animal planet)

Ook grappig om te zien een parodie van Southpark m.b.t. Honey boo boo: http://www.thehollywoodgossip.com/videos/south-park-clip-parody-of-honey-boo-boo/

Honey-Boo-Boo-Child-on-South-Park-600-520x325

6 thoughts on “Here comes honey boo boo!

  1. Ammehoela januari 28, 2013 om 11:34 am Reply

    1 blok boter met 1 fles ketchup!?!?! Mijn mond ging even openstaan toen ik dat las.

    • housewifeinwonderland januari 28, 2013 om 11:50 am Reply

      Mijne ook ja toen ik het op tv zag hahaha weet niet of ze een hele fles ketchup gebruikte misschien een halve ofzo maar ik vond het er ranzig uitzien!! En dat terwijl pasta saus niet eens zo duur hoeft te zijnšŸ˜›

  2. Ammehoela januari 28, 2013 om 8:43 pm Reply

    Liever een hele fles ketchup dan een halve…markeert misschien die boter dan nog ofzo. Gatverdamme wat vies haha. Pastasaus kost hem de kop inderdaad echt niet, maar ja Amerika he.

    • housewifeinwonderland januari 28, 2013 om 8:46 pm Reply

      Hahah dat is zo ja maar alsnog vind ik het een super ranzig mengsel!! Maar hun leken er allemaal heel erg gek op te zijn haha bahh

  3. Ammehoela januari 28, 2013 om 8:50 pm Reply

    Ik begin nu wel erg benieuwd te worden naar dat filmpje hahaha.

Geef een reactie

